MindFitSchool brengt je VER: Vrede, Energie en Rust

Doe mee met de Deep Dive

Een kans om blijvend te groeien en te bloeien

2024 wordt anders, namelijk beter, mooier, vrijer van... (vul maar in)

Misschien heb je het vaker gedacht, maar nu krijg je hulp van mij.

Ik wil je uitnodigen voor een speciale live training in Hengelo. Het is de Deep Dive in Persoonlijke Groei. Een investering in jezelf, waarin je meer loskomt van hinderlijke patronen en nu eens eindelijk echt goed voor jezelf gaat staan en zorgen. We gaan de diepte in!

Stel je eens voor

Hoe zou het zijn om los te komen van...

Tijd en ruimte voor jezelf

Hoe zou het zijn als je van januari t/m november 2024 regelmatig momenten hebt om stil te staan bij jezelf, je leven, je eigen groei en keuzes? Een schitterend cadeau voor jezelf.

Herken je jezelf hier in?
Je hebt ooit een mindfulness training gedaan of je bent al een tijd bezig met persoonlijke groei en spirituele ontwikkeling. Je mediteert af en toe, je bent lekker bezig, maar wilt meer de diepgang. Je bent toe aan een verdiepingsslag op alle niveaus, zowel mentaal, emotioneel, fysiek als spiritueel.

Durf jij het aan?

Ik wil je uitnodigen voor de exclusieve Deep Dive training van de MindFitSchool, een prachtige belevenis, met muziek, slow yoga, diepe meditaties, sterke visualisaties, indrukwekkend ademwerk, EFT (Emotional Freedom Techniek) en uitdagend lichaamswerk, zoals het gebruik van ijsbaden.

De kracht van de groep in real life
We treffen elkaar op een locatie Hengelo (Overijssel). In een kleine vertrouwde groep (maximaal 7 personen) waarin we ieder werken aan persoonlijke doelen, begeleid door mij. Een ervaren ACT-therapeut, mindful- en mindset trainer, onderwijzer en coach.

Deze training is bedoeld voor gedreven personen die kunnen denken op HBO niveau.

Data en prijzen

Wat krijg je?
6 zondagen training, inclusief gezonde lichte lunch t.w.v. €750,-
Een fijn telefonisch intake gesprek, zodat ik jou en je doelen leer kennen t.w.v. €75,-
Individueel evaluatie gesprek t.w.v. €75,-
Zo nodig een individueel coach gesprek t.w.v. €97,-
Een jaar toegang tot basisabonnement van de MindFitSchool t.w.v. €300,-
Totale investering €1297,-

De trainingen vinden plaats op zondagen, tussen 11:00 en 15:00. De trainingen worden gegeven op:

Doe mee!

Interesse? Meld je vandaag nog aan!

• Profiteer van flinke vroegboek korting
  • Ik neem contact met je op

Nog vragen?

Stuur gerust een mail of bel mij.